De Lady Library bestaat 2 maanden!

Vandaag vieren wij dat onze blog twee maanden bestaat! Dat is nog niet zo lang, maar achter de schermen hebben we nog genoeg ideeën om het jaren vol te houden. We hopen dat jullie de afgelopen twee maanden hebben genoten en onze blog nog heel lang zullen blijven bezoeken! Naast de reviews proberen we elke week ook een ander artikel online te zetten, zoals De tijdschriftenmand en Onze lievelingsboeken van vroeger.

Ik wil Annemiek, Anna, Elisa, Imke, Luna en Marlinde bedanken voor hun inzet afgelopen maanden! Dat we nog lang samen aan De Lady Library kunnen werken 🙂

Zelf hebben een aantal meiden ook wat geschreven:

ladyImke: Ik vind het ontzettend leuk om aan deladylibrary mee te mogen doen. Het zij allemaal hartstikke aardige meiden en ik hoop dat deladylibrary nog lang blijft voortbestaan.

ladyAnnemiek: Ik vind het echt heel erg leuk om reviews te maken voor deladylibrary! Ik hoop dat we nog lang door kunnen gaan.

ladyMarlinde: De meiden zijn echt aardig, het was echt een leuk idee Nina en reviews maken is niet saai maar ook leuk. Wat kan je je nog meer wensen?

ladyLuna: Ik vind het echt geweldig hieraan mee te doen omdat het echt gezellig is met de rest en het is gewoon superleuk! Als het aan mij ligt, mag deladylibrary nog erg lang bestaan!

2 thoughts on “De Lady Library bestaat 2 maanden!

Plaats een reactie