Review: Alles is Liefde

Alles is Liefde is een romantische komedie over de liefdesperikelen van zes koppels die er achter komen dat liefde overal is. En dat ze het allemaal willen. Maar liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven, anders wordt het niks.Klaasje is gescheiden van Dennis, die haar heeft bedrogen met de schooljuf. Dennis wil haar terug, maar zijn kansen lijken verkeken als zij een jonge minnaar in huis haalt. Klaasjes beste vriendin Simone is de spil van haar gezin. Haar man Ted voelt zich vaak overbodig. Dat hij is ontslagen, durft hij haar niet te vertellen. Badmeester Victor verheugt zich op het huwelijk met zijn grote liefde Kees. Maar Kees twijfelt en slaat zijn angsten van zich af tijdens weekendjes larpen (Live Action Role Play). Victors zus Kiki, verkoopster bij de Bijenkorf, droomt van een prins op het witte paard. Ze weet niet dat een echte prins, Valentijn, van haar droomt. Met de komst van een mysterieuze Sinterklaas bereiken de liefdesperikelen een hoogtepunt, maar komen ook de happy endings dichterbij.

Alles is Liefde is de perfecte, grappige, leuke, romantische komedie voor een koude winteravond. Het liefst in de tijd voor Sinterklaas. Maar ook op een zwoele zomeravond is het optimaal genieten van deze heerlijke film. Ikzelf keek hem vorige week voor de, denk ik, 10de keer en ik genoot nog net zo van de film als de eerste keer. De film heeft een leuk, grappig en vlot verhaal en de karakters zijn erg grappig. De acteurs spelen allemaal erg goed. De humor in de film is precies mijn soort humor. Ik lig geregeld stuk om de grappige scènes. Het is ook fijn dat er een heerlijk ‘eind goed, al goed’-einde aan zit. Dus, ga lekker op de bank zitten met een bak popcorn en geniet.
Mijn beoordeling: 5/5 sterren

Heb jij deze film ook al gezien? Vond je het helemaal niets of vond je het net als ik een heerlijke film? Vertel het ons in de comments!

2 thoughts on “Review: Alles is Liefde

  1. Ik heb ‘m wel gezien, ik vind ‘m best leuk. Maar op ’t begin vind ik ’t heel moeilijk om te volgen wie nou bij wie hoort, dat was wel jammer.

Plaats een reactie