Top 5: Boeken en Films ladyMarlinde

Naast het maken van reviews van boeken en films willen we ook laten zien welke boeken en films wij zelf graag lezen en zien. Iedereen zal haar eigen Top 10 plaatsen en erbij vermelden waarom deze in het lijstje staat. En misschien kom je wel een titel tegen die je erg aanspreekt! Deze week, de Top 10 van Marlinde.

Boeken top 5.
1. De Hongerspelen.
Het duurde wel heel erg lang om hem te kiezen.. Maar eigenlijk is alles tot en met nummer vier mijn nummer één, haha.

2.De Grijze Jager serie.
Dit is het enige jeugdboek dat echt van mijn leeftijd is, en dat ik ook nog goed vond. De schrijver schrijft super leuk, en ik houd van de humor.

3.  Het Huis van de Nacht.

Ik kende de serie nog maar vaagjes voordat Elisa er een review over schreef, maar nu moet ik toegeven dat het wel echt een leuke (en lange) serie is!

4. Twilight.
Waarschijnlijk droomt elk meisje wel van en vriendje zoals Edward.. Helaas is hij in mijn ogen té perfect. 

5. De Kronieken van de Verrezen Wereld.
Dit is voor mij toch wel echt hét beste, heel erge Fantasy boek. Het wordt niet bij vampiertjes en andere bekende wezens gehouden: Dit is een totaal andere wereld.
 

Top 5 films:

1. Johnny English Reborn.
Droge humor is mijn favoriete soort humor. Dus daarom staat deze sowieso op nummer 1.

2. Moordvrouwen.

Moordvrouwen, Ik heb de hele film lang gelachen en ik ga hem snel nog eens kijken.

3. The Killers.
Dat is een thriller toch? Dat dacht ik ook en ik had me er helemaal op verheugd… Bleek het een komedie te zijn. Maar alsnog was het een super (droge) film.

4. Harry Potter.
Het waren op zich hele goede films, maar toch was ik elke keer weer een klein beetje teleurgesteld en ik ben gewoon over mijn Harry Potter-fase heen gegroeid.

5.Junglebook.
Oké, ik geef het toe, op zich is dit een nogal rare keuze om op nummer 5 te hebben met mijn twaalf jaar, maar ik keek hem vroeger bij elke vakantie minstens twee keer achter elkaar… Bovendien heb ik geen enkel idee welke film ik anders moet plaatsen.

Plaats een reactie