Recensie Hate List – Jennifer Brown

Recensie Hate List

De lijst was eigenlijk haar idee. Maar Valerie kan haar ogen niet geloven als haar vriend Nick op een dag om zich heen schiet in de aula en doelbewust richt op de schoolgenoten op de lijst, de hate list. Ze probeert hem nog tegen te houden, maar het is al te laat.
Valerie komt in een nachtmerrie terecht. Hoe zorgt ze ervoor dat haar onschuld bewezen wordt? Mag ze nog van Nick houden, nu hij anderen van het leven heeft beroofd? En wie zijn haar echte vrienden eigenlijk?

Ik denk dat ik nog nooit een boek heb gelezen dat zoveel indruk op mij heeft gemaakt. Wat er gebeurt is echt niet niks. Je hoort wel eens op het nieuws over schietpartijen in scholen, maar nu lijkt het alsof je er middenin zit. Tijdens het boek kreeg ik steeds meer sympathie voor de hoofdpersoon, Valerie. Ik vond het knap hoe ze met de situatie om ging, hoe ze haar eigen weg bleef volgen en hoe ze uiteindelijk haar leven weer oppakte.

Alhoewel het boek behoorlijk langdradig was, heb ik het toch in één ruk uitgelezen. Het boek is echt een aanrader voor iedereen. Het verhaal zet je aan het denken en het laat je niet zomaar los. Ik vind het moeilijk om echt heel uitgebreid over dit boek vertellen, omdat je hem eigenlijk gewoon zelf moet lezen.

Titel: Hate List
Auteur: Jennifer Brown
Verschenen: augustus 2012
Uitgever: VBK Media
Pagina’s: 367
ISBN: 9789026603983
Prijs: €18,95
Bestel op Cosmox.nl

Heb jij Hate List ook gelezen?

Beoordeling Hartje 4Liefs

5 thoughts on “Recensie Hate List – Jennifer Brown

  1. Pingback: Terugblik: januari 2013 | De Lady Library

Geef een reactie

