Ik doe mee aan de Ik Lees Nederlands! uitdaging

Ik lees Nederlands

Nu 2012 ten einde loopt begint het bij mij te kriebelen: ga ik volgend jaar een boekenchallenge doen? Ik kon zo snel geen leuke uitdaging vinden, maar toen zag ik de Ik Lees Nederlands! uitdaging, georganiseerd door Judith van De Boekblogger. En ja, ik ga ook meedoen!

Mijn doel is om tien Nederlandse boeken te lezen, dat is niveau ‘Stroopwafel’. Misschien kan ik een aantal boeken ook nog mooi gebruiken voor mijn leeslijst, altijd handig.

De boeken die ik ga lezen:

1. Peter Buwalda – Bonita Avenue
2. Linda van Rijn – Piste Alarm
3. Mel Wallis de Vries – Verblind
4. Simone de Jong – Bitterzoet
5. Els Ruiters – Geraakt
6. Chantal van Gastel – Geknipt Voor Jou
7. Anita Verkerk – Romance in Toscane
8. …
9. …
10. …

De laatste drie plaatsen staan nog open, waarschijnlijk kom ik in de loop van het jaar nog genoeg interessante boeken tegen die ik nog graag wil lezen. Natuurlijk zal ik van elk boek een recensie schrijven en die kun je dan hier op onze blog vinden.

Wie gaat er dit jaar ook meedoen aan een challenge?

12 thoughts on “Ik doe mee aan de Ik Lees Nederlands! uitdaging

  1. Leuk! Ik doe ook mee 🙂 Altijd handig om inspiratie op te doen bij elkaar. Ik ga voor de ‘Roze koek’ en bij mij zijn er nog veel meer plaatsjes open hoor. Op mijn blog kan je mijn lijstje zien, moest je nog op zoek zijn.
    Veel succes!

  2. Pingback: Uitdaging voor 2013: Ik Lees Nederlands! | De Boekblogger

Geef een reactie

