Onze nieuwe recensente: ladyEnya!

Een tijdje geleden deden we een oproep voor een nieuwe recensente en Enya reageerde daar heel enthousiast op. We zijn erg blij dat ze ons team wil versterken en ze zal vast nog heel veel mooie artikelen voor jullie schrijven!

Wat ze over haarzelf schrijft (van de pagina ‘Over ladyEnya’):

Net als mijn mede ladies ben ik gek op lezen en het kijken van films en series. Dat mag ook wel als eerstejaars student Film- en Literatuurwetenschappen. Daarvoor heb ik het Tweetalig VWO gedaan. Verder ben ik 17 jaar oud, mag je me altijd wakker maken voor een groentekroket en ben ik constant op zoek naar een boekenserie die net zo geweldig is als de Harry Potter-boeken.

2 thoughts on “Onze nieuwe recensente: ladyEnya!

  1. Pingback: Terugblik: november | De Lady Library

Geef een reactie

