Recensie: Made Of Honour

Het leven is Tom goedgezind: hij is sexy, succesvol en heeft veel geluk bij de vrouwen. Wanneer zijn beste vriendin Hannah naar Schotland vertrekt voor een zakenreis, beseft Tom dat hij na 10 jaar verliefd op haar is geworden. Te laat… want bij terugkomst blijkt Hannah verloofd te zijn met een welgestelde Schot. Als Hannah vervolgens Tom vraagt haar “bruidsmeisje” te zijn, stemt hij schoorvoetend toe. Het is immers wel de ideale gelegenheid om de bruiloft te saboteren en Hannah voor zich te winnen.

Made Of Honour is een leuke, vlotte, grappige romantische comedy. De acteurs spelen uiteraard goed en hoewel hij een beetje oud is, is het geen straf om 97 minuten lang naar Patrick Dempsey te kijken. Het verhaal zit goed in elkaar, is origineel en niet te ingewikkeld. Perfect voor een luie vrijdagmiddag.

Hoewel dit een erg leuke film is, miste ik toch wat. Begrijp me niet verkeerd, dit soort films vindt ik héérlijk om me te ontspannen, maar ik vind het toch leuker als er nog nét iets meer diepte in een film zit. Iets wat de film net wat ‘intelligenter’ maakt.

Al met al vind ik dit toch een erg leuke film voor een relaxt middagje op de bank. Absoluut een aanrader dus, als je van niet al te gecompliceerde films houdt. 🙂

Titel: Made Of Honour
Regie: Paul Weiland
Verschenen: 8 januari 2009
Duur: 97 minuten
Bestel Made Of Honour op Cosmox.nl voor €9,99

Wat vond jij van Made Of Honour? We zijn erg benieuwd naar jouw mening!

2 thoughts on “Recensie: Made Of Honour

  1. Ik heb deze film vooral gekeken vanwege mcDreamy 😛 Ik vond hem wel vermakelijk en inderdaad een aanrader voor een koude herfst middag/avond

  2. Pingback: Terugblik: november | De Lady Library

Geef een reactie

