Onze favoriete boekenblogs

bron: weheartit

Sinds wij actief zijn in boekenblogland, nemen we zelf ook elke dag een kijkje bij onze favoriete medebloggers. Heel veel actieve boekenbloggers zijn er in Nederland niet te vinden vergeleken met beautybloggers, maar er zitten echt goede blogs tussen!

Vandaag delen wij dus onze favoriete blogs waar jullie zeker een kijkje moeten nemen.

Adorablebooks

De vier meiden van deze blog, Danique V., Tedje, Yara en Danique E, recenseren de leukste boeken en films. Ik vind het zelf heel erg leuk om de boekenreeksen te volgen, want daar kom ik altijd weer een nieuwe serie tegen die ik nog niet kende. Daarnaast organiseren ze ook regelmatig een winactie, wat zeker erg leuk is!

Boeklover

De twee zussen Katrien en Ellen recenseren op hun blog naast Nederlandse boeken ook Engelse literatuur! Ze posten ook geregeld leuke ideeΓ«n om te knutselen, zoals laatst het leuke bloemenbriefpapier!

Readabook

Op Readabook blogt Lyanne over boeken en alles wat daarmee te maken heeft. Ik vind haar blog erg overzichtelijk en de recensies zijn erg goed geschreven.

Craving Pages

De blog van Joany is mijn eigen favoriet. Er staat bijna elke dag wel een berichtje van haar tussen mijn ongelezen Bloglovin’ posts. Naast haar goede recensies zijn er ook veel leuke artikelen te vinden, zoals verschillende TAGS, winacties, boekennieuws en veel leuke filmpjes.

Welke boekenblog is jouw favoriet? Laat het ons weten πŸ™‚

8 thoughts on “Onze favoriete boekenblogs

  1. Tof dat we ertussen staan!
    Mijn lievelingsblog is die van Anneke, een letter meer graag. Dit komt eigenlijk omdat ze alle boeken die ik zou lezen leest. Ellen haar leukste blog weet ik niet…

Geef een reactie

