Best of the month: Augustus

bron: We heart it

Afgelopen maand hebben alle meiden van De Lady Library weer een stapel boeken gelezen. Natuurlijk was de één beter dan de ander, maar welke sprong er voor ons nou echt uit? Daarom deze nieuwe rubriek hier op De Lady Library: Best of the month. Elke maand laten we zien welk boek het meeste indruk op ons heeft gemaakt. Ben je nieuwsgierig naar welke dat zijn? Lees dan snel verder!

ladyAnnemiek: Drift van Becca Fitzpatrick vind ik echt de topper van de maand. Ik las dit boek in mijn vakantie en het heeft me totaal overdonderd. Echt een aanrader, maar pas op, want je zult gelijk het volgende deel willen lezen.

ladyNina: Het beste boek wat ik deze maand heb gelezen, is Sevenster. Juist omdat ik hem zelf niet zo snel zou uitkiezen in de boekhandel en het verhaal zo spannend was! Helaas zijn deel 2 en deel 3 van deze serie nog in de maak, maar Sevenster is zeker een aanrader.

ladyImke: Het beste boek dat ik deze maand heb gelezen, is Between van Jessica Warman. Ik werd helemaal meegesleurd in het boek en kon niet meer stoppen met lezen. Het is echt een aanrader!

                                    

LadyElisa: Het beste boek dat ik deze maand heb gelezen is Dragon’s Oath van P.C. en Kristin Cast. Het mag dan maar een kort boek zijn (omdat het een zijboek is) maar toch wist de schrijfster er ontzettend veel in te stoppen. Ik kon het in elk geval niet wegleggen voordat ik hem uit had!

ladyLuna: Ook al had ik dit boek al gelezen, voor mij is Mockingjay (of Spotgaai in het Nederlands – ik heb het namelijk in het Engels gelezen) ‘the best of the month’. Dit is het derde boek van de Hongerspelen-trilogie en elke keer dat ik het lees raakt het me diep in mijn hart en stromen de tranen over mijn wangen.

Welk boek heeft jou het meest geraakt deze maand?

One thought on “Best of the month: Augustus

  1. Drift heb ik ook gelezen. Ik vond het geweldig! En je wilt inderdaad meteen door lezen. Gelukkig heb ik Dwalen ook gelezen, en verschijnt Dromen binnenkort. Wel vind ik de kaft van het boek erg lelijk vergeleken met een originele kaft.

Geef een reactie

