Onze ‘to read’ en ‘to see’ lijstjes #1

Iedereen heeft wel een lijstje met boeken en films die ooit – het liefst zo snel mogelijk – moeten worden gelezen en gezien. Dit hoeft natuurlijk niet altijd op papier te staan, de meeste mensen hebben zulk soort lijstjes in hun hoofd. Vandaag hebben ladyImke, ladyAnnemiek en ladyNina één boek en één film uitgekozen die op hun ‘to read’ en ‘to see’ lijstjes staan. Ben je benieuwd welke dat zijn? Lees snel verder!

Het boek dat ik echt nog een keer moet gaan lezen is De Hongerspelen (en de vervolgboeken natuurlijk). De film die ik echt nog een keer moet zien is Twilight (en de vervolgfilms). Ze zijn beide erg populair, maar ik heb ze nog nooit gelezen/gezien.

 

 

Bovenaan mijn To Read lijstje staat Tunnels van Roderick Gordon & Brian Williams! Het is het eerste deel van een serie fantasy boeken, fantasy is mijn favoriete genre dus dit is echt een serie voor mij. Ik las een recensie over dit boek op Adorable Books en ik was meteen verkocht. Ik móet dit boek gewoon lezen! Een film die ik heel graag wil zien is Step Up 4: Miami Heat. Ik heb alle Step Up films al meerdere malen gezien en deze lijkt me ook weer heel erg vet. Helaas heb ik al m’n geld al opgemaakt in de vakantie, dus ik zal nog even
moeten wachten met naar de bioscoop gaan.

 

 

Ik dacht eerst ook aan De Hongerspelen, nadat ik de film heb gezien wil ik de boeken ook nog heel graag lezen. Maar ik ga voor een ander boek: Brainwash van Carry Slee. De cover van dit boek hebben jullie misschien al voorbij zien komen in het artikel ‘Mooiste Covers’, want ik vind hem echt prachtig. Carry Slee is gewoon een fantastische schrijfster en dit YA-boek moet ik gelezen hebben! Een film die ik op dit moment nog heel graag wil zien, is Magic Mike. Het zal niet de beste film zijn die ik ooit zal zien, maar alleen al door het feit dat Channing Tatum meespeelt moet ik hem zien. En wees eerlijk, wie wil nou geen Channing Tatum zonder shirt zien?

 

Wat heb jij nog op je ‘to read’ en ‘to see’ lijstjes staan? We horen het graag!

5 thoughts on “Onze ‘to read’ en ‘to see’ lijstjes #1

      • Nee inderdaad! Ik hoorde van de film via een vriendin en in eerste instantie dacht ik eigenlijk ‘wat een suffe titel, die hoef ik echt niet te zien’.
        Maar tja, Channing Tatum….. ahhhh….
        Ben benieuwd naar je review van de film in ieder geval!

Geef een reactie

