Binnenkort op De Lady Library!

Af en toe zullen wij een sneak-peak geven van welke boeken en films jullie een recensie kunnen verwachten! Spreekt een boek of film je aan? Volg ons dan op Twitter of Bloglovin zodat je niks mist!

Wings – Aprilynne Pike

Voor mij is Laurel is een personage waarin ik me heel goed kan inleven, alleen stoorde ik me soms aan de keuzes die ze maakte.

Achste-Groepers Huilen Niet

Het is ontroerend hoe Akkie blijft vechten om te overleven en blijft doorzetten tijdens zelfs de moeilijkste periodes.

Turbulentie – Mariëtte Middelbeek

Ik heb al best veel boeken gelezen waar kanker een hoofdrol speelde, maar nog nooit greep het mij zo erg aan.

She’s The Man

She’s The Man is een heerlijke romantische komedie waar je eigenlijk maar positief over kunt zijn.

Naar welke recensie kijk jij uit?

3 thoughts on “Binnenkort op De Lady Library!

  1. Ik heb het boek Turbulentie al een tijdje op mijn boekenplank staan en ik moet er dringend eens aan beginnen, maar ik ga wachten tot jullie review! Verder heb ik al veel gehoord over She’s the man, maar ik heb hem nog nooit gezien. De film is blijkbaar erg grappig 🙂

Geef een reactie

