Nieuwste aanwinsten van ladyAnnemiek

Dinsdag kwam ik uit school en toen stond mijn moeder net klaar om naar de bieb te gaan. Ze vroeg of ik meeging, en dat wilde ik natuurlijk wel. Ik ging in eerste instantie alleen twee gereserveerde boeken ophalen maar ik kwam met 7 boeken thuis.

Ik heb de volgende boeken mee naar huis genomen:
– Parken en Woestijnen van M. Vasalis
Deze gedichtenbundel moest ik lezen voor school, oersaai!- Matched van Ally Condie
Ik had dit boek gereserveerd na het lezen van de geweldige review van ladyLuna. Ik ben heel erg benieuwd!

– Pretty Little Liars 2 & 3 van Sara Shepherd
Jep, ik ben nu ook al verslaafd aan de boeken. De review over de serie heb je al eens kunnen lezen op de site.

– Privilege & onheilspellende schoonheid van Kate Brian
Dit zijn de eerste twee boeken van een serie boeken die bij de privé-serie horen. Een review over de privé-serie zal volgende week online komen. Ik ben erg benieuwd naar de boeken.

– De statistische waarschijnlijkheid van liefde op het eerste gezicht van Jennifer E. Smith
Dit boek heb ik zomaar meegenomen, ik las het achterkantje en ik hij leek me wel leuk dus dit boek ging ook mee naar huis.

Welk van de boeken zou jij ook mee hebben genomen uit de bieb? Laat het ons weten in de comments.

