Top 5: Boeken & Films ladyAnnemiek

Naast het maken van reviews van boeken en films willen we ook laten zien welke boeken en films wij zelf graag lezen en zien. Iedereen zal haar eigen Top 10, of top 5 in mijn geval, plaatsen en erbij vermelden waarom deze in het lijstje staat. En misschien kom je wel een titel tegen die je erg aanspreekt! Deze week, de Top 5 van Annemiek. Ik heb voor een top 5 gekozen omdat dat écht mijn favoriete boeken zijn.

Top 5 Boeken:

1. Harry Potter-serie van J.K. Rowling
Echt de beste boekenserie ever! Elke keer word ik weer betoverd en meegenomen in de magische wereld.

2. Privé-serie van Kate Brian
Een geweldige kostschool serie met een pittig randje. Spannend en toch een echt meisjesboek.

3. Twilight-serie van Stephanie Meyer
Tja, wat moet ik hier over zeggen. Geweldig verhaal waar ik altijd bij wegdroom.

4. Evermore van Alyson Noël
Een gaaf boek vol spanning en mysterie.

5. Deadline van Rachel Ward
Je moet even door het eerste hoofdstuk heen maar daarna is het een super spannend boek met een romantisch tintje.

Top 5 Films & Series:

1. Alles is liefde
Dit is de leukste film aller tijden. Ik word er altijd zo vrolijk van. Ik heb hem al 10 keer gezien ik blijf de scènes leuk en grappig vinden, ook al ken ik ze al bijna uit m’n hoofd.

2. Inception
Deze film moest ik 2 keer achter elkaar kijken voordat ik hem helemaal snapte, maar het is zo’n geweldige film. Met vette actiescènes en natuurlijk Leonardo DiCaprio! 😀

3. Dear John
Over deze film kan ik ook alleen maar positive dingen zeggen. Ik huil nooit bij films, ook niet de titanic, en toch moest ik bij deze film een beetje huilen. Een krachtig verhaal en Chaning Tatum maakt de film nog leuker!

4. Pretty Little Liars
Jullie hebben mijn review hierover al gelezen dus ik denk dat jullie wel weten waarom deze erin staat.

5. Harry Potter-serie
Het zelfde als bij de boeken. Magisch verhaal + geweldige acteurs + prachtige decors = top-films.

Ik hoop dat jullie ook eens een boek lezen of film kijken uit mijn top 5, het zijn stuk voor stuk allemaal aanraders! Laat ons in de comments weten wat jij van een bepaald boek of bepaalde film uit mijn top 5 vond.

Geef een reactie

