Review: Pretty Little Lairs – Serie

Alison, Aria, Hanna, Emily en Spencer zijn beste vrienden en de populairste meisjes op de Rosewood High School. Tijdens een slaapfeestje verdwijnt de leider van het groepje, Alison. Daarna valt de vriendengroep uit elkaar. Een jaar later krijgen ze allemaal rare berichten van iemand die zich “A” noemt. Deze persoon dreigt de geheimen die ze hadden bekend te maken. Eerste denken de meisjes dat het Alison is, dat ze niet dood is zoals velen denken. Maar als het lichaam van Alison is gevonden is, worden ze doodsbang en proberen ze achter de identiteit van “A” te komen.

Pretty Little Liars is echt de leukste serie allertijden! Het begint al met de leuke actrices en acteurs die de personages spelen. Ze hebben allemaal hun eigen geheimen en zijn niet zo perfect zoals je meestal ziet in films en series. Dat maakt deze serie anders en leuker dan de anderen. De hele serie draait om geheimen en liegen, maar eigenlijk nog meer om vriendschap en vertrouwen. Wie kan je vertrouwen? De meisjes krijgen alle vier enge berichtjes met soms een opdracht, want anders zullen hun geheimen verraden worden. De meisjes krijgen een hechtere band en samen proberen ze erachter te komen wie “A” is. De serie is super spannend, maar toch ook lekker meisjesachtig en met enkele leuke jongens. 😀 Elke aflevering eindigt met een vette cliffhanger, die ervoor zorgt dat je gelijk de volgende wil kijken.
Pretty Little Lairs is helaas nog niet in Nederland op TV. Je kan het wel op internet kijken op deze site. Dit is wel zonder ondertiteling, maar ik kan het prima begrijpen en het is ook nog eens heel goed voor je Engels. Het programma is gebaseerd op de boeken van Sara Shepard. En er zijn dus ook boeken van verkrijgbaar, deze gaan echter wel anders dan de TV-serie. Ik hoop dat ik jullie allemaal enthousiast heb kunnen krijgen voor deze serie en dat jullie hem allemaal gaan kijken!

Ga jij deze serie ook kijken? Of ken jij deze serie ook al en vind je hem helemaal geweldig of juist stom? Vertel ons wat je ervan vindt en laat een comment achter!

Mijn beoordeling: 4/5 sterren

2 thoughts on “Review: Pretty Little Lairs – Serie